signshopping.nl bewegwijzering, Decoraties, displays,full-colour printwerk, gevelreclame, lichtreclame, projectborden, reclamedoeken, reclamezuilen, stoepborden, vlaggen, voertuigreclame, zeefdruk, wegbebakening
Informatie
Algemene voorwaarden
Over ons
Route beschrijving
Openingstijden
Klantenservice
Digitale brochure
Links
FAQ
Contactinformatie
Sitemap
FAQ

  1. Hoe kan ik Signshopping bereiken?
  2. Hoe winkel ik op de site?
  3. Ik wil online een vraag stellen en/of een bestand toevoegen.
  4. Hoe verstuur ik een bestelling via de site?
  5. Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
  6. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  7. Wat is de status van mijn bestelling?
  8. Moet ik eerst inloggen?

  1. Hoe kan ik Signshopping bereiken?
    Signshoppping.nl
    De Vang 34
    6581 DS Malden

    Uitsluitend op afspraak

    Tel. 0246636900

    info@signshopping.nl

    [Naar boven]

  2. Hoe winkel ik op de site?
    U kunt naar de verschillende categorieën gaan en een keuze maken door te klikken. De winkelwagen is een geheugen voor producten die u tijdens het winkelen heeft toegevoegd maar u bent niet verplicht deze ook te bestellen. Het biedt eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te zoeken op de site. Van de meeste producten krijgt u een afbeelding te zien. Een uitgebreide omschrijving komt in beeld als u even klikt. U kunt altijd producten wissen of het aantal veranderen. Tijdens het winkelen ziet u aan de rechterkant steeds welk bedrag u in uw winkelwagen heeft. Dus u weet op elk moment waar u aan toe bent.

    [Naar boven]

  3. Ik wil online een vraag stellen en/of een bestand toevoegen.
    Wilt u een bestand uploaden? hier klikken



    [Naar boven]

  4. Hoe verstuur ik een bestelling via de site?
    Wanneer u klaar bent met winkelen, klikt u op “afrekenen”. U kiest de betaalmethode en klikt op “bestel”. U ontvangt via e-mail een bevestiging met een overzicht van de bestelde artikelen.

    [Naar boven]

  5. Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
    U gaat naar “Mijn Account” rechts op de site. Hier kunt u uw account informatie of wachtwoord wijzigen.

    [Naar boven]

  6. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
    Ga naar "Mijn Account". Daar klikt u op "wachtwoord vergeten". Vervolgens geeft u uw e-mail adres in en krijgt u een nieuw wachtwoord per e-mail toegezonden.

    [Naar boven]

  7. Wat is de status van mijn bestelling?
    U gaat naar “Mijn Account” rechtsboven op de site. U kunt hier de actuele informatie volgen.

    [Naar boven]

  8. Moet ik eerst inloggen?
    Dit is niet noodzakelijk. Wanneer u nog geen klant bent, heeft u al de mogelijkheid om producten in de winkelwagen te plaatsen. Voordat u gaat afrekenen dient u de contactinformatie éénmalig in te geven.

    [Naar boven]

Copyright © 2011 Signshopping.nl